piątek, 18 grudnia 2015

Magia Świąt

Cześć wszystkim :* 
Co tam ciekawego słychać? Praktycznie cały tydzień nie chodziłam do szkoły, dopiero dziś się wybrałam, zdając sobie sprawę, jak dużo mam zaległości. Do zaliczenia sprawdzian z matmy, której dziś nie miałam ( i dobrze i źle, bo jako jedyna nie pisałam i matematyczka się wkurzyła z tego co mi koleżanki mówiły) nie było mnie parę lekcji, a czuję się jak z zeszłej epoki. No cóż matematyka i fizyka moim zdaniem mają takie uroki... Moim zdaniem, żeby nie było. 


Dziś w nocy coś mnie obudziło i nie dało spać. Zaczęłam rozmyślać o "Magii Świąt", te święta faktycznie mają swój urok i należą do moich ulubionych. Od zawsze pierwsze co mi się z nimi kojarzy to: choinka, śnieg, prezenty, jedzonko i oczywiście rodzina. Właśnie rodzina, a co jeśli ktoś jej nie ma? Ten temat jakoś mnie od rana zadręcza. Odkąd pamiętam przy wigilijnym stole było zostawione jedno miejsce. Jedno miejsce, jakoś nikt na nim do tej pory nie siedział. Pamiętam, że jak byłam mała, zawsze wyczekiwałam niespodziewanego gościa, ale się nie doczekałam.


Co roku brałam udział w akcji "Pomóż dzieciom przetrwać zimę". W tym roku również w niej byłam. Kiedyś nawet całą klasą wybraliśmy się do jednego z domów dziecka w moim mieście. Była to całkowicie nie znana mi okolica. Były tam małe dzieci, najstarsze miały wtedy, jakieś 7 lat. Najpierw nieobeznane w sytuacji siedziały cicho, nie było wśród nich chociaż jednej uśmiechniętej buzi. Odegraliśmy im teatrzyk (że ja się zmieściłam w kompletnie za mały strój o parę lat) trochę poprawiło to humor i z czasem zaczęły z nami grać i bawić się. Pod koniec daliśmy dzieciakom specjalnie dla nich przygotowane paczki. Ale gdy już mieliśmy iść znów zamiast uśmiechu pojawiła się smutna mina. Patrząc na nie, chciało mi się płakać (z resztą później nie tylko ja się popłakałam).


Nie widzę siebie w takiej sytuacji i nie chcę w niej być. Dowiedziałam się wtedy, że rodziców widują zazwyczaj parę razy w roku, o ile przychodzą lub ich mają. Zbiera mi się na płacz w takich sytuacjach. Zarówno wtedy mogę sobie zdać sprawę, jak bardzo jestem szczęśliwym człowiekiem. Mam oboje rodziców, prawie w pełni rodzinę. Więc nic więcej nie powinno mi brakować.



"Coraz więcej

miejsc pustych
wspomnień
i słów zawieszonych
w niebycie
za późno sformułowanych



jak co roku
pierwsza gwiazdka
mówi że się narodził
a my myślimy
o tych



co odeszli..."



W zbliżających się coraz większymi krokami świętach, pewnie jest coś magicznego. Moim zdaniem zawsze coś było. W ten czas mogę się nacieszyć rodziną, czasami to jest jedyna okazja by pogadać z daleko mieszkającymi krewnymi. Wspólne wymienianie się życzeniami, śpiewanie kolęd, jedzenie, wyczekiwanie pierwszej gwiazdki, prezenty, czekanie aż zwierzęta zaczną mówić.  U mnie do tej pory żaden rok się nie powtórzył, mimo, że ta sama kolejność rzeczy, każdy wspominam inaczej i każdy jako wspaniale spędzony czas.


Za żadne skarby właśnie tych chwil bym nie wymieniła. Są po porostu bezcenne. Każde niby takie same, a jednak inne...
Podsumowując to dla mnie najlepsze święta. A tak przy okazji napisałam kolejny rozdział, ale nie wiem czy go całkowicie nie przerobię, romanse mi się nie udają...


Do zobaczenia :*


114 komentarzy:

  1. Ciekawy post, daje do myślenia.
    Zapraszam! :)
    http://mojfioletowykacik.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  2. Poruszyłaś ważny temat w tym poście, brawo. :) Masz rację - mając pełną rodzinę, oboje rodziców jest się najszczęśliwszą osobą na świecie!

    www.magical-history.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post, bardzo mądrze napisany :)

    Wanko's stories

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia w nadrabianiu tego wszystkiego w szkole! Ładny ten wiersz. Ja też uwielbiam Boże Narodzenie :)
    Arleta

    OdpowiedzUsuń
  5. post dający do myślenia ;)

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. No tak święta... ;) ach ten magiczny klimat na wszystkich blogach :)
    U mnie też pojawi się dużo zdjęć :))

    CHCE SIĘ ŻYĆ - BLOG

    OdpowiedzUsuń
  7. Wzruszyłam się... Piękny post, ukazałaś w nim całą prawdę.
    http://written-by-loony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. tak naprawdę narzekamy często na swoją rodzinę, ale my ja przynajmniej mamy, co mają powiedzieć dzieci które nie mają ani mamy ani taty? za każdym razem gdy o tym myślę chce mi się płakać więc cie rozumiem doskonale...
    pozdrawiam,
    Frydrychmartyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mądry post, daje wiele do myślenia!;)

    http://individualminimalism.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny post! (Nie wiem co sensownego napisać) ja mojego tatę widuje około 5 mies na rok a wiem że w przyszłym roku będzie jeszcze gorzej...:-) ja staram w tym roku pomagać psom i kotom bezdomnym :-)
    imbirkowy-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. magia świąt uwielbiam ją ale niestety od kilku lat nie ma już śniegu na święta ;( no ale cóż
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja trochę nie czuję tej magi :/

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja jakoś nie czuję tej magii świąt i niestety nie chodzi tu tylko o śnieg, ale nie zaprzeczam, on zdecydowanie by się przydał!
    Super, że bierzesz udział w takich akcjach, ja zawsze udzielam się w corocznych zbiórkach w szkole, a w tym roku oddałam też samodzielnie trochę niepotrzebnych mi już rzeczy do domu dziecka. Warto pomagać cały rok! :)

    Mój blog- ultradefenceless

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja w tam tym roku brałam udział w akcji zorganizowanej u mnie w kościele której celem było zebranie pieniędzy na prezenty dla dzieci z domu dziecka w moim mieście. Ich uśmiech był nie zapomniany ! :)
    Cudowne zdjęcia, te przedostatnie ustawię sobie na tapetę w telefonie ^^



    KAPCIUSZEK

    OdpowiedzUsuń
  15. u mnie sniegu brak :( zapraszam na rozdanie ZOEVA http://madziakowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. u mnie też nie ma śniegu ale czuję ten czas *-*
    zapiski-nastolatki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Jako, że w tym roku będę miała smutne święta bo połowy rodzin y nie będzie... połowy? ba! większości przy wigilijnym stole to liczę na prezenty zamówione chociaż że doszły
    http://swiat-weni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczny blog i super post ;)
    Zapraszam do mnie! Post również o świątecznej tematyce wskoczył wczoraj ;) http://a-world-full-of-secrets.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja jakoś nie czuję tych świąt jak na razie :/
    Zaraz ubieram choinkę, więc może w końcu uda mi się ją poczuć :D
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo fajny post :) czekam nadal na śnieg :/
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  21. Fizyki nigdy nie lubiłam ale matematykę już tak :D ja niestety magie świat poczuję dopiero jak wrócę do domu w akademiku to nie to samo

    OdpowiedzUsuń
  22. Naprawdę cudowny post <3
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja tam bardzo lubię fizykę i matematykę.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  24. Matematyka i fizyka mają to do siebie, że wystarczy jedna czy dwie lekcje, na których nas nie ma i już cała reszta leży, bez tego materiału, eh
    Ja w te święta byłam w schronisku i domu dziecka, cała klasa postanowiła pomóc zamiast robienia sobie nawzajem prezentów pod choinkę:)

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  25. zgadzam się, mimo tego że w każdym roku jest taka 'rutyna' i robimy to co zawsze, nie odczuwa się tego i wszystko idzie inaczej :)
    Mój Blog - klik! każdy komentarz, oraz obserwację oddaję!

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękny wystrój bloga, obserwuję ;)
    http://juliaobi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Matematyki nie znoszę, natomiast fizykę owszem :D
    Świetny post! :)

    Serdecznie zapraszam, Czarna Kawaa

    OdpowiedzUsuń
  28. Najlepsze romanse powstają po przeżyciu wielkich miłosnych emocji. Dużo jeszcze przed Tobą ;)
    Życzę powodzenia w szkole i pięknych świąt.

    OdpowiedzUsuń
  29. Jesteś bardzo wrażliwa na krzywdę drugiego człowieka, a dzisiaj coraz mniej takich ludzi. Mądry post, który nie dotyka tylko radości płynącej z rodzinnych świąt, bo, jak napisałaś, niektórzy nie mogą obchodzić Bożego Narodzenia z bliskimi.
    Wesołych świąt xx

    Sztuka parzenia herbaty [klik]

    OdpowiedzUsuń
  30. Wszędzie teraz te posty... Zgadzam się z Tobą. Nie można być obojętnym Masz wielkie serce ! <3

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  31. Mądry post. Zgadzam się z tobą w 100%. Pozdrawiam :)

    http://deepingreylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Super Post, kc swieta !

    nonstopyou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja niestety powoli przestaje czuć tą magie świąt.
    Może to przez ten brak śniegu? Tak mi przykro że go nie ma..
    http://tuniemanicciekawego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Christmas magic is the best magic!! Wonderful inspiration<3

    http://modaodaradosti.blogspot.ba/

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetny post :*
    Ale szczerze to nie czuje magii świąt :(

    Kala-kaala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetny post :*
    Ale szczerze to nie czuje magii świąt :(

    Kala-kaala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Mądry post. Zgadzam się z tobą w 100%. Dziekuje za komentarz u mnie! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Pięknie to wszystko ukazałaś :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Rzeczywiście, to smutne, że niektórzy nie mają rodziny. My powinniśmy doceniać w 100% to, co mamy, jeśli mamy rodzinę, dach nad głową i jesteśmy zdrowi :)

    claudine-bloog.blogspot.com --> MÓJ BLOG
    KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja nie czuję świątecznego klimatu, pewnie to przez to, że nie ma śniegu. Nigdy nie wyobrażałam sobie wigilii bez białego puchu za oknami. Post bardzo fajnie napisany, aż miło się czyta. :)

    http://queen-of-moon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Według mnie, kiedy jest śnieg ten klimat się bardziej czuje, jednak teraz dzięki tym wszystkim ozdobom, światełkom również jest wyczuwalny.

    http://murky-rainbow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Piękny post. Ja już obserwuję: ) agniesia123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja już czuję magię świąt,jak dla mnie to również najlepsze święta,kocham ten czas :)
    kasiaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Piękne zdjęcia! U mnie historyczka wkurzyła się na mnie za to że dostałam 3, kazała mi napisać jeszcze raz. Ten sam sprawdzian! Napisałam dziś od razu sprawdziła i dostałam 5. I znowu była na mnie zła bo liczyła na to, że dostanę 6 ;D

    Nowy przepis na Stylizacjach!

    OdpowiedzUsuń
  45. Cudowny blog i mądry wpisy ;*
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  46. Cudowny blog i mądry wpisy ;*
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  47. Świetny post! Mi jest bardzo żal dzieci z Domu Dziecka :/ Zawsze współczuję takim osobom.
    Zdjęcia cudowne, ale możesz robić je sama! :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Oooj... szkoda, że nie mamy śniegu :(
    Bardzo fajny post, miło się czytało ;)
    Mój Blog <- zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  49. Ciekawy post :). W mojej szkole nauczyciele też czasem się denerwują z powodu jakieś błahostki... więc nie jesteś sama. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Szkoda że nie mamy śniegu, to on sprawia że ten czas jest jeszcze bardziej magiczny:)

    OdpowiedzUsuń
  51. Ale fajnie, że udało Wam się rozweselić te dzieci. Szkoda, że ja nie miałam takiej okazji komuś pomóc. Ale za rok bardziej się postaram. Czasami nie doceniamy tego , jakie mamy szczęście, bo mamy rodzinę. :)
    www.mowmipati.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. To świetne uczucie komuś pomóc;)

    http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. Piękny post, daje do myślenia:)
    Maja z DarkRoseberry

    OdpowiedzUsuń
  54. ZDROWYCH I SPOKOJNYCH ŚWIĄT BOŻEGO NARODZENIA
    POZDRAWIAM MALWA

    OdpowiedzUsuń
  55. Piekny post, nigdy nie przestawaj pisac! Wesolych swiat ;*

    OdpowiedzUsuń
  56. ja jeszcze tylko dziś i potem wolne;D

    OdpowiedzUsuń
  57. śliczny i mega pozytywny post . :*
    Wesołych Świąt :*

    OdpowiedzUsuń
  58. Super zdjęcia! Biedne te dzieci...
    Pozdrawiam, Majaa
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  59. Świetne zdjęcia! Nowy post, mam nadzieję że wejdziesz Pozdrawiam http://princess966.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. Chyba każdy choć raz w Święta lub przed ich dniem pomyślał o tych, którzy nie mają rodziny, o pustym miejscu. Dom dziecka nie jest ciekawy... to prawda, ale dzieci tam źle nie mają, mają dobrą opiekę i nic im nie brakuje. Zdarzało mi się odwiedzać dom dziecka jak koleżanka tam pracowała, ale to też wszystko zależy od budżetu gminy, my mamy bogatą. Nawet czasem tak sobie myślę że dobrze by było adoptować dziecko które nie ma "domu", ale jest o trudniejsze niż się wydaje. Trzeba mieć wtedy specjalne warunki, odpowiedni metraż, pokój osobny dla niego, no my tego nie mamy. Są też przypadki, że dzieci w domu dziecka mają lepsze warunki i psychicznie i fizycznie niż dzieci w rodzinach. I też nie każdy tęskni za rodziną, ale w święta każdy chce ją mieć. Ja jak się wyprowadziłam od rodziców to w końcu jestem szczęśliwa, i nie tęsknie, ba nie chcę mieszkać z nimi i na szczęście nie będę. Tak więc wszystko zależy od punktu siedzenia ;) Pozdrawiam www.odrobinaraju.pl

    OdpowiedzUsuń
  61. Ja również zawsze czekałam na 'niespodziewanego goscia'..
    Www.nixstaystrong.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  62. Bardzo fajny i ciekawy post, dobrze że tak fajne są te święta dla Ciebie i też fajne jest w Tobie to że potrafisz zadowolić się tym co inni uznają za coś normalnego, tym że po prostu masz całą rodzinę :)Bardzo pozytywnie, oczywiście obserwuje i życzę wesołych świąt.
    A to mój blog :D zapraszam:

    http://krzysiuglad.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  63. Świetnie napisany post! Ja często rozmyślałam jak w święta czują się osoby biedne czy samotne kiedy wokół tyle radości.
    Wesołych Świąt!
    /Liseł
    NASZ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  64. świetny post :)
    zapraszam :)
    http://locastrica.blogspot.com/
    Wesołych Świąt! <3

    OdpowiedzUsuń
  65. Bardzo mądry post i daje do myślenia. Podoba mi się :) Co do świąt to myślę podobnie i mimo braku śniegu czuję tę magię :) Pozdrawiam :D

    http://deepingreylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  66. Fajny post, ja ostatnio w ogóle nie mam weny na pisanie świątecznych postów eh...
    Obserwuję :)

    milka-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  67. Post jest genialny i zachwycający :O !
    Co powiesz na wzajemną obserwację?

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każda obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  68. Wow... Podziwiam cię, że masz tyle... siły i odwagi odwiedzać dzieci w takich miejscach. Ja niestety nie mam nigdzie w pobliżu ośrodka, do którego mogłabym się wybrać...
    Świetny post i blog, oczywiście obserwuję.
    Zapraszam do siebie---> MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  69. Wesołych Świąt :)

    http://natuuuu-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  70. Wesołych świat kochana !
    Pyrtunia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  71. To fajnie, że chcesz w jakiś sposób pomagać osobom potrzebującym ciepła rodzinnego :) Takich ludzi się naprawdę ceni.
    Ja również uważam, że mając obojgu rodziców, którzy Nas kochają to to już jest prezent i powinniśmy to docenić:)

    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  72. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  73. Piękne inspiracje. :)

    zapraszam do mnie :) CrazyTusiaBlog

    OdpowiedzUsuń
  74. Wesołych Świąt Bożego Narodzenia! :) Wielu łask Bożych, szczęścia, radości, uśmiechu i zdrowia życzy
    oczamihumanistki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  75. Święta Bożego Narodzenia są moimi ulubionymi. Również uwielbiam ten wspaniały klimat i rodzinnie spędzony czas. Życzę Ci, żeby ten okres upłynął Ci tak, jak go sobie wymarzyłaś. Wesołych Świąt! :)

    Natalia z natsbynat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  76. Z pustym miejscem słyszałam też, że jest to miejsce dla zmarłej osoby, która spędza wigilię z nami (oczywiście duchowo). Chyba wiesz co mam na myśli ;)
    Na moim blogu wspomniałam o takich osobach, które nie mają z kim spędzić świąt, ze względu na brak rodzin itp. Jak widać nie każdy się cieszy i na widok tych dzieci nie dziwię Ci się, że w Twoich oczach pojawiały się łzy.
    http://girl-in-your-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  77. Eh.. ja zawsze mam łzy gdy widzę dzieci które maja taki los :(.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  78. Post jest zachwycający! ♥
    adrianna-h.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  79. Kochana zapraszam na nowy rozdział http://www.emptyy-promises.blogspot.com/
    :*

    OdpowiedzUsuń
  80. Obserwuje bo naprawdę warto Twój blog i liczę na sprawiedliwy rewanżyk :*

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  81. Bardzo fajnie piszesz :) Wesołych :*
    aleksaandrinee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  82. Bardzo ładnie i mądrze napisane! Ja totalnie nie umiem składać życzeń, więc powiem tylko nawzajem i wytrwałości w prowadzeniu bloga! Wesołych Świąt! Obserwujemy?

    NOWY POST!
    Komentarz u mnie = Komentarz u Ciebie!
    http://bieganiejestspoko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  83. Wspaniale, że udzielasz się społecznie jestem pełna podziwu :)
    Świetny post :)

    ilonakasprzycka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  84. Świetnie że doceniasz to co masz <3
    Uwielbiam czytac o wizytach w domu dziecka. Chciałabym w przyszłości zabrac do siebie gromadkę dzieci na ten jeden dzień, aby chociaż raz spędziły święta w rodzinnej atmosferze.
    Już po świętach, ale mimo wszystko - wesołych świąt i sylwestra do rana!
    Buziaki! x
    http://smile-for-me-beautiful.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  85. Wesołych świat :-*
    Pyrtunia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  86. Mnie też ostatnio zastanawiala ta cała magia świąt. Czyzbym wyrosla? Nie wiem, może po prostu kiedyś wszystko było bardziej tajemnicze?

    Zapraszam do siebie - wróciłam :)
    www.przerwa-na-ksiazke.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  87. Mnie w tym roku słabo dotknęłam ta magia świąt. Jednak jest za ciepło jak na święta, a do tego brak śniegu. Nie umiałam w pełni poczuć tych świąt ;/

    nowy post! zapraszam!
    MÓJ BLOG-KLIIK
    KANAŁ NA YT, dopiero zaczynam- KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  88. Love your blog! Really Great Post. Would you like to support each other, by follow for follow?

    Love xx
    Official Seol ♥

    OdpowiedzUsuń
  89. też nie czułam tych świąt, w dziecinstwie bylo lepiej ;/
    pozdrawiam i obserwuje ;)
    frydrychmartyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  90. Jeny ale masz tu kolorowo :D Tęczowo i wgl ;3 Bardzo mi się podoba :) Ciekawy pomysł na post :) Powodzenia w blogowaniu i zapraszam do mnie :)
    http://youcanbemydestiny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  91. też nie czułam tych świąt, może to pogoda a może dorastanie.
    Fajny post, tylko nie do końca podoba mi się wygląd bloga, jakoś za kolorowo dla mnie, ale to kwestia gustu.:)

    OdpowiedzUsuń
  92. Trzeba docenić tą chwilę ;)

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  93. świetny post, poruszyłaś w nim bardzo ważną kwestię, powodzenia w nadrabianiu tego wszystkiego.
    zaobserwowałam
    http://akilegna-kib.blogspot.com/2015/12/christmas-inspirations.html
    zapraszam na najnowszy post.

    OdpowiedzUsuń
  94. super post!
    http://nataliakraj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  95. Znam ten ból z zaległościami byłam tydzień w szpitalu nie dawno ale już mi nic nie jest zażywam tabletki .
    Powodzenia w dalszych postach bo ten był wciągający ;)
    Zapraszam do mnie
    http://escapefromrealisty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  96. podoba mi się grafika Twojego bloga :)

    follow?
    http://fashionlikealife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  97. Już po Świętach, ale klimat na zdjęciach pozostanie na dłużej:) Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  98. Już po Świętach, ale klimat na zdjęciach pozostanie na dłużej:) Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  99. Lovely pictures dear!!
    Kiss
    Ale
    http://alespinkfairytale.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  100. w tym roku święta faktycznie były cudne, szkoda, że tak szybko się skończyły :)

    OdpowiedzUsuń
  101. Tegoroczne święta były bardzo udane, a teraz pozostaje mi życzyć szczęśliwego Nowego roku :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  102. Bardzo mądre słowa! Ja się od zawsze zastanawiam jak ludzie przeżywają te święta z perspektywy religii. No bo to dzięki niej mamy możliwość je obchodzić:)

    dorosledziecko-p.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  103. super wpis ♥ tak różnorodny, że nie wiem od czego zacząć.
    Ach, szkoda tych dzieci, niestety nie każdy ma ciekawy los; czytając to doceniłam wszystko co mam..
    cudny ten fragment wiersza
    świetną grafikę doddałaś, bardzo klimatyczną :3
    ja wgl nie ogarniam tych nauczycieli, że im się nie chce zrozumieć, że tak jak oni mogą brać urlopy, tak i uczniów czasem może nie być...a potem jeszcze problem, żeby "pozwolić" napisać test.
    pozdrawiam i zapraszam :)

    stylowana100latka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  104. Nie wiem dlaczego, ale te święta jakoś tak ... Nie wiem, nie dotknęły mnie xd Nie poczułam ich chyba ... Tak czy inaczej podoba mi się wpis :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  105. Święta są magiczne...

    High Five? :)
    http://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  106. Matematyka i fizyka może nieźle pokomplikować oceny. :/
    Święta są piękne i magiczne, ale moim zdaniem jednak w jakimś stopniu dobrze, że już mam je za sobą. :)

    inaczej-dree.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  107. Święta to taki magiczny, cudny czas!<3
    Uwielbiam..:) I tak jak mówisz, niby ta sama kolejność, ale za każdym razem inaczej..:)

    http://www.justcleo.pl/2015/12/little-red-dress-clip-in-hair.html

    OdpowiedzUsuń
  108. Ja jak najbardziej w tym roku czułam magię świąt, szkoda, że tak szybko minęły i że nie było śniegu, ale najważniejsze jest to, aby spędzić je z osobami, które kochamy, bo często właśnie takich chwil nie doceniamy.
    Szczęśliwego Nowego Roku, pełnego sukcesów oraz Udanego Sylwestra! ^^

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  109. Niestety nie przepadam za świętami ;)
    Wszystkiego dobrego w nowym roku!
    Zapraszam na nowy rozdział mam nadzieje,że Ci się spodoba http://www.emptyy-promises.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  110. Kocham zimę i święta i twój blog :)
    Zapraszam wszystkich do mnie :)
    http://fashiondariaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń